تخفیف شگفت‌انگیز
پنجره تاپکو

در، پنجره، نما

لطفا کمی صبر کنید...

ورود
چگونه ارزان‌ترین پنجره را بخریم؟ معیارهای پنجره اقتصادی
۳ هفته پیش
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

چگونه ارزان‌ترین پنجره را بخریم؟ معیارهای پنجره اقتصادی

پنجره از اجزای مهم ساختمان است و علاوه بر زیبایی ساختمان نقش مهمی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارد. در این مقاله خرید پنجره مقرون به‌صرفه را بررسی کرده‌ایم

ممکن است در خرید پنجره با دیدن بعضی قیمت‌ها شوکه شوید و به دنبال پنجره‌هایی با پایین‌ترین قیمت باشید. باید بگوییم که این کار اشتباه است و نباید کیفیت پنجره را نادیده بگیرید. شما باید با توجه به ویژگی‌ها و کیفیت پنجره، پایین‌ترین قیمت را برای خرید انتخاب کنید. یعنی پنجره‌های با کیفیت را بررسی کنید و قیمت مناسب‌ترین پنجره را برای خرید انتخاب کنید. با این کار هم پنجره‌ی با کیفیتی خواهید داشت هم هزینه‌های خود را کاهش داده‌اید. در ادامه قصد داریم در مورد خرید پنجره‌های مقرون به صرفه توضیحاتی ارائه دهیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله با تیم تاپکو همراه باشید تا با نکات خرید پنجره مقرون به صرفه آشنایی پیدا کنید.

#آیا خرید پنجره ارزان قیمت کار خوبی است؟

خرید هر چیز ارزان قیمتی همیشه به نفع شما نیست و گاهی ممکن است به شما ضرر برساند. اگر میخواهید پنجره‌ی ارزان خریداری کنید نباید به دنبال ارزان‌ترین نوع آن بروید بلکه باید به دنبال گزینه‌های مقرون به صرفه بروید. شاید بگویید فرق بین این دو چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که پنجره‌ی مقرون به صرفه یعنی پنجره‌ای که نسبت به کیفیتی که دارد از کیفیت خوبی برخوردار است. در مقابل، پنجره‌ای که قیمت آن خیلی ارزان است قطعا از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود. در خرید پنجره باید به دنبال پنجره‌ای بروید که کیفیت استاندارد و قابل قبولی دارد و قیمت آن نسبت به ویژگی‌هایی که دارد مناسب است. خرید پنجره مقرون به صرفه به معنی خرید پنجره‌ی ارزان نیست بلکه به معنی خرید پنجره‌ی استاندارد با قیمت قابل قبول است.

خرید پنجره با کیفیت و مقرون به صرفه با تاپکو

اگر این نکته را نه تنها در خرید پنجره بلکه در خرید تمام موارد مورد نیازتان رعایت کنید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می‌شود و محصولات با کیفیتی خواهید داشت.

#آیا کیفیت پنجره‌های ارزان خوب است؟

قطعا کیفیت پنجره‌های ارزان به اندازه‌ی پنجره‌های گران‌تر نیست و از کیفیت کمتری برخوردار هستند. می‌دانیم که هرچه کیفیت پنجره بالاتر باشد قیمت بیشتری هم دارد. اگر قصد دارید پنجره ارزان خریداری کنید باید به کیفیت آن توجه داشته باشید و پنجره‌ای با کیفیت قابل قبول خریداری کنید. ممکن است خرید پنجره ارزان قیمت در مدت زمان کوتاهی شما را مجبور به تعویض پنجره کند. بنابراین خرید پنجره ارزان قیمت نمی‌تواند به معنی صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد بلکه شما را وادار به پرداخت هزینه‌های بیشتر برای تعویض پنجره می‌کند. البته باید گفت هر پنجره‌ی ارزانی بی کیفیت نیست. پنجره‌های باید نسبت به قیمتی که دارند کیفیت خوبی هم داشته باشند و نباید قیمت آن‌ها بیشتر از کیفیت‌شان باشد.

#پنجره‌های ارزان طول عمر بالایی دارند؟

اگر پنجره‌ای که خریداری می‌کنید بیش از حد ارزان باشد نباید از آن توقع داشته باشید مدت زمان زیادی کارایی خود را حفظ کند. معمولا در تولید پنجره‌های خیلی ارزان از مواد اولیه و یراق آلات با کیفیت پایین استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید پنجره ارزان قیمت خریداری کنید به دنبال پنجره‌ای بروید که به اندازه‌ی هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید کارایی داشته باشد. پنجره‌هایی هستند که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. با خرید پنجره‌ی ارزان ممکن است هزینه‌های شما بجای کاهش پیدا کردن افزایش پیدا کنند و مجبور شوید بعد از گذشت زمان کمی دوباره همان هزینه را پرداخت کنید. بنابراین هر پنجره ارزانی خوب نبیست و هنگام خرید باید به کیفیت آن توجه داشته باشید تا طول عمر بالایی داشته باشد.

#نکاتی که باید در خرید پنجره مقرون به صرفه رعایت کرد

#1. کیفیت پروفیل

قطعا پروفیل‌های ارزان قیمت کیفیتی همچون پروفیل‌های با قیمت بالاتر ندارند. ما خرید پروفیل‌های خیلی ارزان را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. بلکه به شما پیشنهاد می‌کنیم پروفیل‌هایی با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید که کیفیت قابل قبولی دارند. پروفیل‌های ارزان و بی کیفیت برای استفاده‌ی طولانی مدت مناسب نیستند. البته باید این نکته را در نظر گرفت که کیفیت و قیمت پروفیل به شرکت سازنده آن بستگی دارد. شرکت‌های زیادی پروفیل‌های با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه تولید می‌کنند. شما با خرید پروفیل پنجره از این شرکت‌ها می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید و کیفیت را قربانی قیمت نکنید.

#2. کیفیت شیشه

با استفاده از شیشه‌هایی که استانداردهای لازم را دارند و مقرون به صرفه هستند به کاهش هزینه‌های شما کمک می‌کند. در خرید شیشه مقرون به صرفه از کیفیت آن چشم پوشی نکنید و حتما کیفیت را در نظر بگیرید. شیشه‌های خیلی ارزان از مواد اولیه با کیفیتی تولید نشده‌اند و ممکن است حتی ظاهر خوبی نیز نداشته باشند. اگر قصد خرید شیشه‌های مقرون به صرفه را دارید باید به کیفیت آن توجه داشته باشید و تنها توجه شما به قیمت آن نباشد. شیشه‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند و ممکن است قیمت بالای بعضی از آن‌ها به دلیل معروف بودن برند آن باشد. یعنی ممکن است کیفیت دو شیشه یکسان باشد اما قیمت یکی از آن‌ها به دلیل معروفیت بیشتر، بالاتر باشد.

#3. کیفیت یراق آلات

شما می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌های و مناسب‌تر بودن قیمت پنجره از یراق آلاتی با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب استفاده کنید. به طور مثال یراق آلات تولید شده در ترکیه قیمت مناسب‌تری نسبت به یراق آلات تولید شده در آلمان دارند. یراق آلات ترکیه‌ای با توجه به قیمت مناسبی که دارند از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند بنابراین مقرون به صرفه هستند. در این مورد نیز مانند موارد بالا نباید کیفیت را قربانی قیمت کرد بلکه باید بهترین قیمت از محصولات باکیفیت را انتخاب کرد.

با توجه داشتن به کیفیت و قیمت در خرید پنجره می‌توانید پنجره‌هایی استاندارد با قیمت مناسب خریداری کنید. این کار باعث کاهش هزینه‌های شما و افزایش طول عمر پنجره‌ی خریداری شده می‌شود.

#پنجره مقرون به صرفه را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید پنجره مقرون به صرفه باید به شرکت‌هایی که بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را دارند مراجعه کنید. گاهی اختلاف قیمت به معنی اختلاف کیفیت نیست و گاهی فاکتورهای دیگری نیز در قیمت‌گذاری پنجره در نظر گرفته می‌شوند. تاپکو علاوه بر اینکه در تولید درب و پنجره از بهترین متریال و با کیفیت‌ترین یراق آلات استفاده می‌کند، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. ما در تاپکو در تلاشیم با کیفیت‌ترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم.

#عوامل موثر در قیمت پنجره

  • کیفیت مواد اولیه: هر چه کیفیت مواد اولیه در تولید پروفیل و شیشه بالاتر باشد قیمت پنجره نسبت به آن افزایش پیدا می‌کند.

  • نوع و جنس پروفیل: انواع مختلفی از پروفیل در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با توجه به جنس و کیفیت‌شان قیمت‌های متفاوتی دارند.

  • نوع و تعداد لایه‌های شیشه: شیشه‌های مختلفی همچون شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه‌های چند جداره در تولید پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر چه تعداد لایه‌های شیشه (جداره‌ها) افزایش پیدا کند قیمت پنجره نیز افزایش پیدا می‌کند.

  • کیفیت یراق آلات: یراق آلاتی که در تولید پنجره به کار می‌روند نقش مهمی در تعیین کیفیت و قیمت پنجره ایفا می‌کنند.

یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره، تعداد شیشه‌های مورد استفاده در پنجره است

#کلام آخر

پنجره نقش مهمی در زیبایی ساختمان و صرفه‌جویی در مصرف انرژی ایفا می‌کند بنابراین باید به کیفیت آن توجه زیادی داشت. پنجره با کیفیت با شما کمک می‌کند با استفاده‌ی کمتر از وسایل گرمایشی و سرمایشی، هزینه‌های خود را کاهش دهید. چشم پوشی از کیفیت پنجره و تنها توجه به قیمت آن کار درستی نیست و برای شما هزینه‌های جانبی به همراه دارد. بنابراین برای تهیه پنجره و صرفه‌جویی در هزینه‌ها باید به دنبال پنجره‌ای با کیفیت باشید که قیمت آن نسبت به پنجره‌های دیگر پایین‌تر باشد. در نتیجه بجای خرید پنجره ارزان قیمت باید با تحقیقات بسیار، بهترین پنجره با قیمت مقرون به‌صرفه را پیدا کنید. اگر سوالی در مورد خرید پنجره دارید می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها