تخفیف شگفت‌انگیز
پنجره تاپکو

در، پنجره، نما

لطفا کمی صبر کنید...

ورود
آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟
۱ ماه پیش
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آیا تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره امکان پذیر است؟

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره از اقداماتی است که اهمیت زیادی دارد. در این مقاله به صورت کامل در مورد تعویض پنجره توضیح داده‌ایم با ما همراه باشید

می‌دانیم که پنجره‌ها از مهم‌ترین اجزای یک ساختمان هستند و نقش زیادی در زیبایی و نمای ساختمان ایفا می‌کنند، البته زیبایی فقط یکی از فاکتور‌هایی است که وجود پنجره در آن‌ها نقش دارد و وجود پنجره در خیلی از عوامل، مانند استفاده‌ی کمتر از انرژی و جلوگیری از ورود بیش از حد آلودگی‌ها به خانه تاثیرگذار است.

#تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

استفاده از پنجره مناسب و درست در کاهش هزینه‌ها به ما کمک می‌کند و باعث می‌شود کمتر از وسایل گرمایشی و سرمایشی استفاده کنیم. پنجره‌های قدیمی عایق بندی درستی ندارند، این پنجره‌‌ها حرارت و صدا را به آسانی از خود عبور می‌دهند، پس با این شرایط بهتر است از پنجره‌های مدرن مانند پنجره دوجداره که عایق بندی خوبی دارد استفاده کرد و نسبت به تعویض پنجره قدیمی اقدام کرد.

#چرا باید پنجره قدیمی را با پنجره دوجداره تعویض کنیم؟

عوامل زیادی در تعویض پنجره اثر گذار هستند و مردم به دلایل مختلفی پنجره‌های قدیمی را تعویض میکنند، قصد داریم در اینجا تعدادی از این دلایل را بیان کنیم:

#عوامل موثر بر تعویض پنجره

  • سر و صدای محیط اطراف

  • محیط پر گرد و خاک

  • محیط نا امن

  • محیط پر بارش

  • هزینه‌های زیاد وسایل سرمایش و گرمایش

  • پایین بودن طول عمر پنجره‌های معمولی

#تعویض پنجره آهنی

پنجره آهنی با مرور زمان و در تماس با هوا و آب زنگ می‌زند و این زنگ زدن باعث می‌شود پنجره به سختی باز و بسته شود، اگر شما هم با این چالش رو به رو هستید نسبت به تعویض پنجره آهنی خود و نصب پنجره دوجداره اقدام کنید. برای تعویض پنجره در سمنان، تهران و مازندران می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

#تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب امکان پذیر است؟

خیلی از مردم برای تعویض پنجره با چالش تخریب مواجه هستند، اما پنجره تاپکو این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که بدون تخریب، پنجره‌های قدیمی خود را تعویض کنند و دیگر نگران دردسر‌های تخریب نباشند، تعویض پنجره بدون تخریب یکی از صدها ویژگی خوب پنجره تاپکو است. برای تعویض پنجره در مازندران می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

پروژه تعویض پنجره انجام شده توسط شرکت تاپکو

#برتری پنجره دوجداره به پنجره های قدیمی

#1. عایق صدا، گرما و سرما

پنجره دوجداره به دلیل استفاده از دو لایه شیشه و جنس پروفیل صدا، گرما و سرما را به سختی از خود عبور می‌دهد و تعویض پنجره قدیمی به جدید برای محیط‌های پر سر و صدا و محیط‌هایی که اختلاف دمای شب و روز زیادی دارند مناسب است.

#2. جلوگیری از نفوذ گرد و خاک

پنجره دوجداره به علت درز گیری مناسب از نفوذ گرد و غبار به خانه جلوگیری می‌کند، از این رو اگر کسانی که در محیط‌های پر گرد و خاک زندگی می‌کنند از پنجره‌های قدیمی استفاده می‌کنند، بهتر از نسبت به تعویض پنجره خود اقدام کنند.

#3. جلوگیری از نفوذ آب

در محیط‌های پر بارش امکان ورود آب از درز‌های پنجره به خانه زیاد است، پس تعویض پنجره به کسانی که در این محیط‌ها زندگی می‌کنند کمک زیادی می‌کند.

#4. امنیت بالا

گاهی مردم مجبور می‌شوند به خاطر نبود امنیت در محیطی که زندگی می‌کنند، دست به تعویض پنجره بزنند تا امنیت خودشان را افزایش دهند، در این شرایط با خرید پنجره دوجداره می‌توانید امنیت محل زندگی خودتان را بالا ببرید.

#5. بالا بودن هزینه های گاز و برق

در محیط‌های خیلی سرد یا خیلی گرم که وسایل گرمایش و سرمایش زیاد استفاده می‌شوند، تعویض پنجره به کمک مردم می‌آید تا بتوانند هزینه‌ها را کاهش دهند.

#6. طول عمر بالا

تعویض پنجره یک بار برای مدت طولانی بهتر است یا تعویض پنجره هر چند سال یکبار؟ خرید پنجره دوجداره به دلیل طول عمر بالایی که دارد تا مدت طولانی شما را از تعویض پنجره بی نیاز می‌کند.

#7. کاهش ورود اشعه خورشید

کسانی که روی وسایل خانه حساس هستند بهتر است نسبت به تعویض پنجره قدیمی خود اقدام کنند، زیرا می‌دانیم که اشعه خورشید در طولانی مدت به وسایل آسیب می‌زند، شما با خرید پنجره دوجداره با یک بار هزینه کردن از هزینه‌های بالا و پی در پی جلوگیری می‌کنید.

#مراحل تعویض پنجره

1. مرحله ی اول به عهده ی مشتری است که بهتر از روز قبل انجام کار پرده ها را باز کنند و وسایل اطراف پنجره را جابجا کنند و روی آن‌ها را بپوشانند.

2.‌ مرحله ی بعدی باز کردن شیشه‌ها و اجزای پنجره قدیمی است.

3.‌ نصب پنجره جدید که دوستان ما این کار را با رعایت تمام استاندارد‌ها برای شما انجام می‌دهند.

4.‌ در مرحله ی بعد اطراف قاب پنجره با فوم و چسب ماستیک درزبندی میشود.

5.‌ مرحله بعد جدا کردن لیبل‌های نمای بیرونی پنجره انجام میشود.

6.‌ در مرحله ی بعد همکاران ما شیشه گذاری و تنظیم لنگه ها را به صورت اصولی انجام میدهند.

7.‌ و در مرحله ی آخر هم همکاران ما کار را به شما تحویل داده و نکات مورد نظر را به شما می‌گویند.

# نتیجه‌گیری

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره یکی از اقداماتی است که بهتر است برای افزایش امنیت و عایق بودن پنجره انجام دهید. برای تعویض پنجره باید به این نکته توجه داشته باشید که باید ظاهر بیرونی پنجره حفظ شود و تغییری در ابعاد نداشته باشد. پنجره جدید بهتر است از لحاظ ظاهری مشابه پنجره قدیمی باشد تا نمای ساختمان حفظ شود. در این مقاله تمامی نکات مربوط به تعویض پنجره را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

دیدگاه‌ها