تخفیف شگفت‌انگیز
پنجره تاپکو

در، پنجره، نما

لطفا کمی صبر کنید...

ورود
معرفی انواع پنجره UPVC | چرا پنجره دوجداره یو پی وی سی؟
۲ ماه پیش
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

معرفی انواع پنجره UPVC | چرا پنجره دوجداره یو پی وی سی؟

پنجره UPVC یا پنجره دوجداره UPVC یکی از پرکاربردترین انواع پنجره است و نیازهای شما را رفع می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی پنجره یو پی وی سی بپردازیم

استفاده از پنجره‌ای مناسب و مقاوم برای مکان‌های مختلف علاوه بر زیبا کردن محیط باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها می‌شود. پنجره UPVC با ویژگی‌ها و مزایایی که دارد تمام نیازهای شما برای استفاده از پنجره را رفع می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل پنجره UPVC و مزایای آن بپردازیم پس با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این نوع پنجره آشنا شوید.

#پنجره UPVC

پنجره UPVC به پنجره ای گفته می‌شود که از پروفیل UPVC به همراه شیشه‌های تک جداره یا چند جداره تشکیل می‌شود و به دلیل اینکه در ساخت پروفیل UPVC اهمیت زیادی به استحکام و عایق بندی کامل آن داده شده است نسبت به پروفیل آلومینیوم سنگین‌تر و پرحجم‌تر است، از ضرورت‌های خرید پنجره UPVC می‌توان به عایق بندی بی نقص آن اشاره کرد.

پنجره UPVC از پرکاربردترین انواع پنجره است

پنجره UPVC به طور نرمال سفید رنگ است اما بسته به نیاز شما قابل رنگ کردن است و می‌توانید با توجه به دیزاین خود رنگ پنجره را تغییر دهید. اگر در تهران زندگی می‌کنید و قصد خرید پنجره در تهران را دارید شرکت تاپکو گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

#مزایای استفاده از پنجره UPVC

#1. پنجره UPVC عایق صدا، گرما و سرما است

در ساختار و تولید پنجره UPVC از متریالی استفاده می شود که مانع ورود و خروج صدا و گرما می‌شود، که این مورد باعث می‌شود خانه شما در زمستان گرم، در تابستان خنک و در هر ساعت از شبانه روز کاملا در آرامش بماند، با تعویض پنجره یا خرید پنجره دوجداره یکبار برای همیشه هزینه‌هایتان را کاهش دهید.

#2. استفاده از پنجره UPVC باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود

ویژگی عایق بودن پنجره UPVC باعث می‌شود که استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی کاهش پیدا کرده و مصرف انرژی کمتر شود، با خرید پنجره یو پی وی سی یک بار هزینه می‌کنید اما هزینه‌های دیگر را کاهش می‌دهید.

#3. پنجره UPVC دارای رنگ بندی متنوع است

پنجره UPVC در رنگ بندی متنوعی قابل تولید است که افراد می‌توانند در نمای ساختمان استفاده کنند، اگر قصد خرید پنجره UPVC را دارید قبل از خرید تحقیق کنید که چه رنگی مناسب دکور محل مورد نظر شما است، برای اینکه راحت‌تر به جواب این سوال دست پیدا کنید می‌توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

#4. این پنجره ها به طور کامل آب بندی و درزگیری شده اند

آب بندی کامل پنجره UPVC مانع نفوذ آب به داخل خانه می‌شود که شما هنگام بارش‌های شدید نیازی نیست نگران نفوذ آب باشید. علاوه بر این پنجره UPVC ضد آب است و در برابر زنگ زدگی کاملا مقاوم است. درزگیری پنجره UPVC از ورود گرد و غبار و آلودگی هوا به خانه جلوگیری می‌کند و نیازی نیست نگران نفوذ گرد و خاک و آلودگی‌ها به داخل خانه باشید.

#5. پنجره UPVC مقرون به صرفه است

پنجره UPVC با توجه به ویژگی‌های زیادی که دارد بسیار مقرون به صرفه است. با استفاده از پنجره UPVC با یک بار هزینه از هزینه‌های جانبی مانند هزینه‌های تعمیرات پنجره، هزینه‌های سنگین قبض‌های گاز و برق جلوگیری می‌کنید و هزینه‌های خود را کاهش می‌دهید.

#انواع پنجره UPVC

پنجره UPVC در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود که شما می‌توانید بسته به نیاز خود این پنجره‌ها را سفارش دهید. پنجره UPVC در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل سفارش است. اگر قصد خرید پنجره UPVC را دارید ولی از مدل آن مطمئن نیستید مشاوران ما به شما کمک می‌کنند مدل مناسب را برای مکان مورد نظرتان پیدا کنید.

چند نمونه از انواع پنجره یو پی وی سی عبارت اند از:

  • کشویی

  • ثابت

  • آکاردئونی

  • فولکس واگنی

  • لولا دار

پروژه انجام شده تاپکو در سمنان پنجره UPVC با طرح و رنگ دلخواه

#طول عمر پنجره UPVC

پنجره UPVC با توجه به مقاومت بالایی که دارد طول عمر زیادی دارد سال‌های زیادی قابل استفاده است. پنجره UPVC در برابر ضربات شدید بسیار مقاوم است و به راحتی آسیبی به آن وارد نمی‌شود در نتیجه از هزینه‌های جانبی جلوگیری می‌شود. با استفاده از پنجره UPVC نیازی به تعمیرات پی در پی پنجره نیست و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود.

#کلام آخر

به طور کلی استفاده از پنجره UPVC، انتخابی هوشمندانه و مقرون به صرفه است زیرا نسبت به ویژگی‌ها و مزایایی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد. پنجره UPVC امنیت بالایی دارد و کاملا در برابر ضربه‌های شدید، زنگ زدگی و اشعه‌های خورشید مقاوم است. در این مقاله پنجره UPVC، مزایا و انواع آن را مورد بررسی قرار دادیم.

دیدگاه‌ها